Інтегровані уроки у школі

Опубліковано 27.02.2024 Переглядів: 164

З метою реалізації інтегрованого підходу до організації навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроках педагогічні працівники школи продовжують  впровадження системи інтегрованих/бінарних уроків, які є практичним відображенням інтегральної технології навчання та нестандартною формою реалізації міжпредметних звязків. Такі уроки сприяють подоланню фрагментарності й мозаїчності знань учнів, забезпечують опанування ними цілісного знання.

             Протягом  14 – 22 лютого  в школі  ІІ-ІІІ ступенів  проведено  цикл інтегрованих/бінарних уроків:

  • математика, інформатика, образотворче мистецтво – «Додавання раціональних чисел. Добір кольорової гами малюнка. Техніка монументального мистецтва «Вітраж», 6-В клас, вчителі Пацай Н.Б., Завадюк О.В., Гнилякевич І.В.;
  • українська література, мистецтво – «Багатогранність творчості Тараса Шевченка та її актуальність», 8-Б клас, вчителі Хирівська Г.П., Федишин Г.С.;
  • українська література, історія, мистецтво – «Василь Стефаник “Камінний хрест”. Історична основа новели. Психологічне розкриття теми еміграції. Експресіонізм”, 10-А клас, вчителі Сьома І.Б.,                            Кіпран Г.Б.
  • хімія, англійська мова – «Хімія англійською мовою. Вивчаємо кислоти», 8-А клас, вчителі Жолобович Г.М., Янків О.Б.;
  • математика, українська мова – «Додавання та віднімання раціональних чисел. Написання числівників», 6-А клас, вчителі Давид О.М., Поточняк Є.А.;
  • українська література, історія – «Поема «Євшан-зілля» М. Вороного. Історична основа та художнє втілення», 6-Б клас, вчителі Заремба Н.Є., Сухоцька З.Б.;
  • математика, фізична культура – 5-Б, 6-Б класи, вчителі Мисаньо Ю.А., Іванчишин С.В., Остапчук В.В.;
  • українська література, історія – «Пригодницька повість про мандрівку історичними місцями України. Історичне минуле в житті сучасної людини», 5-Б клас, вчителі Цястун Д.П., Кіпран Г.Б.;
  • математика, біологія, фізика – «Нервова система. Передача нервового імпульсу. Електричні властивості організму людини. Формула Мостеллера», 8-Б клас, вчителі Довгун Р.І., Меленчук І.М., Микитеєк О.М.;
  • англійська мова, технології – «Виготовлення лепбуку. Технологія приготування омлету. Рецепт приготування омлету», 6-В клас, вчителі Павлосюк Ж.О., Белена О.В.;
  • фізика, географія – «Подорожуємо до країн Азії», 10-А клас, вчителі Микитеєк О.М., Петринка Л.В.;
  • англійська мова, географія – «Подорожі. Порівняння особливостей географічного положення, рельєфу та клімату Північної та Південної Америки», 7-А клас, вчителі Янків О.Б., Гаврилюк О.А.

             В ході інтегрованого навчання педагогічні працівники,   моделюючи співпрацю, поєднуючи різні дисципліни,  мислили  інтегровано, були  не лише вчителями, але й дослідниками, науковими керівниками, менеджерами,  вчились  викладати предмет по-новому, шукати нестандартні  цікаві форми подання матеріалу, дослухались до потреб учнів,  покращували власну взаємодію та професійну атмосферу навчального закладу. Такий інтегрований підхід до навчання   підвищує мотивацію до навчання, формує  в учнів дослідницький інтерес, цілісну картину світу, розвиває мовлення, вміння порівнювати, узагальнювати та робити висновки, а отже, сприяє формуванню всебічно розвиненої, гармонійної та інтелектуальної особистості.

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial