Хто найбільше зацікавлений у підвищенні якості та ефективності освітньої діяльності в школі і може об’єктивно оцінити різні напрямки роботи закладу освіти та запропонувати шляхи вдосконалення? Звичайно, це самі учасники освітнього процесу: учні – здобувачі освіти, їхні батьки та педагогічні працівники. Одним з найбільш об’єктивних показників роботи закладу освіти є самооцінювання якості освітньої діяльності. У 2021-2022 навчальному році на виконання рішення педагогічної ради в школі здійснюється самооцінювання за напрямом «Система оцінювання здобувачів освіти». Для проведення самооцінювання створені три робочі групи з числа педагогічних працівників, учнів – представників учнівського самоврядування та батьків – членів Ради школи.
20 січня 2022 року відбулась зустріч членів робочих груп, на якій учасники обговорили план заходів із проведення самооцінювання, питання анкет для учнів, батьків та вчителів, графік відвідування уроків для проведення спостережень за навчальними заняттями.