Оцінка: стимул чи покарання?

Опубліковано 20.09.2024 Переглядів: 62

 

Реформа НУШ змінює підхід до оцінювання. Оцінка повинна стати стимулом для учня, інструментом для відслідковування прогресу у навчанні. Саме цій темі був приурочений  круглий стіл вчителів, які працюють у класах НУШ.

Своїм досвідом щодо видів оцінювання, методів формувального оцінювання ділилася директор школи Людмила Стефанович. Потім вчителі, обʼєднавшись у групи за освітніми галузями, напрацьовували оптимальну систему оцінювання з кожного предмета. Працюємо над тим, щоб оцінка була стимулом до навчання, а не інструментом покарання для учня та причиною для стресу батьків.

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial