У Львівській середній загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 44 ім. Т. Г. Шевченка у 2024-2025 навчальному році навчається 673 учні, функціонує 24 класи (ліцензований обсяг набору 660 учнів, 22 класи).
ПОЧАТКОВА ШКОЛА (1-4 класи):
- 9 класів, 263 учні, середня наповнюваність класу – 29,2 чол.;
ОСНОВНА ШКОЛА (5-9 класи):
- 12 класів, 332 учні, середня наповнюваність класу – 27,6 чол.;
СТАРША ШКОЛА (10-11 класи):
- 3 класи, 78 учнів; середня наповнюваність класу – 26 чол.;
Працює 4 групи продовженого дня для учнів 1-4 класів.
Мова освітнього процесу: українська
Вивчається дві іноземні мови:
- англійська мова – з 1-го класу
- польська мова – з 5-го класу
В школі III ступеня працюють класи математичного та гуманітарного профілю.
Умови доступності для осіб з особливими освітніми потребами:
- у 2024-2025 навчальному році в школі організовано освітній процес у двох інклюзивних класах;
Організація освітнього процесу:
- освітній процес у 2024-2025 навчальному році здійснюється в очній формі в одну зміну; передбачено можливість зміни форми навчання, зокрема, перехід на дистанційне (змішане) навчання у разі ускладнення безпекової ситуації.
Форми здобуття загальної середньої освіти:
- інституційна (очна, денна)
- індивідуальна:
- сімейна (домашня);
- екстернат;
- педагогічний патронаж
Перелік додаткових освітніх та інших послуг, їх вартість, порядок надання та оплати : у 2024-2025 навчальному році у школі додаткові освітні послуги не надаються.
НАШІ ЦІЛІ:
У 2024-2025 навчальному році школа буде продовжувати працювати над реалізацією проблеми «Інноваційні підходи в організації діяльності школи в рамках впровадження
Ми прагнемо виховати випускників, які:
- самостійно навчаються протягом всього життя;
- знають свої сильні сторони;
- гнучкі та легко адаптуються до змін;
- мислять рефлексивно, творчо та цілісно, вміють вирішувати проблеми та приймати відповідальні рішення;
- відповідальні громадяни своєї Батьківщини, які діють, керуючись морально-етичними нормами.
ЦІННОСТІ ТА ЗАВДАННЯ:
- розкриття потенціалу кожної дитини, сприяння її творчій та пізнавальній активності;
- повага до дитини;
- формування навичок роботи у колективі, толерантності, вміння ефективно співпрацювати;
- прозорі та відкриті стосунки між усіма учасниками навчального процесу — учнями, педагогами і батьками;
- виховання особистості дитини з урахуванням найкращих національних та світових традицій для формування відкритої свідомості сучасного громадянина;
- безперервний розвиток вчителів, підвищення їхнього професійного рівня через мотивацію та саморозвиток.
Навчально-виховний процес в школі – це процес взаємодії учнів, вчителів та батьків, адже сім’я – це середовище первинної соціалізації дитини, джерело її емоційної підтримки, засіб передачі та збереження цінностей.
МИ ЧЕКАЄМО ВІД БАТЬКІВ:
- віри у свою дитину та прийняття не лише її сильних сторін, а й слабких;
- бажання розвивати творчі здібності та всіляко заохочувати прояви ініціативи свого сина чи доньки;
- довіри до всіх, хто працюватиме з дитиною в школі;
- живого інтересу шкільними справами дитини;
- толерантності до думок оточуючих;
- підтримки здорового способу життя;
- поваги до української мови, культури та традицій.
МИ ВІРИМО В ДИТИНУ,
МИ ВІРИМО В СЕБЕ,
МИ ВІРИМО В СВОЮ СПРАВУ.
ЗАПРОШУЄМО ДО СПІВПРАЦІ УСІХ, ХТО ПОДІЛЯЄ НАШІ ЦІННОСТІ!