️Вчителі Курка М.Д. та Пігель М.З. познайомили колег із освітньою програмою СЕЕН (Соціально-етичне та емоційне навчання), розробленою спеціалістами Emory University для міжнародного використання, яка є одним з інструментів розвитку “soft skills” (м’яких навичок), поділилися досвідом її реалізації та запропонували вправи, які можна інтегрувати в урок або проводити як окреме заняття.
️Вчитель Процишин І.В. поділилася досвідом формування соціальних і громадянських компетентностей учнів через реалізацію проєкту «У міста є Я», у якому через гру діти вчаться бути активними та відповідальними членами громади.
Практикум «Інструменти формувального оцінювання» дав дієві поради, як зробити оцінку стимулом для розвитку дитини, а не інструментом покарання. Підготували його члени «шкільної команди» із впровадження НУШ в школі ІІ ступеня Петринка Л.В., Давид О.М., Заремба Н.Є., Павлосюк Ж.О.
Фінальною крапкою стала презентація ТОП-5 курсів підвищення кваліфікації від кожної шкільної професійної спільноти.