Бути вчителем – навчати серцем!

Опубліковано 06.12.2021 Переглядів: 248

Модераторка кіноклубу Docudays UA при Львівській середній загальноосвітній школі І-ІІІ ст. №44 ім. Т. Г. Шевченка Максименко Любов Ярославівна 01 та 02 грудня 2021 р. провела покази документального кіно із обговореннями для учнів 8-их класів.

8-В клас переглядав фільм «Домашні ігри» (2017), в якому 20-тирічна киянка Аліна Шилова професійно займається спортом, але обставини складаються неоднозначно: раптово помирає мати Аліни, і на руках у юної спортсменки лишаються маленькі брат і сестра – 6-річний Ренат і 7-річна Регіна. Аліна стає їм за матір. Її спортивна кар’єра на межі провалу. Уся їхня сім’я мешкає в тісній однокімнатній квартирі. Аліна хоче для брата й сестри кращого дитинства, ніж було в неї. Чи вистачить їй сили, аби впоратись з усіма труднощами?

8-А клас дискутував над фільмом «Джованні та балет на воді» (2014), в якому десятирічний Джованні має мрію: він хоче стати першим хлопчиком, який візьме участь у Чемпіонаті Нідерландів із синхронного плавання. Оскільки цей вид спорту вважається «дівчачим», не всі розуміють його прагнення. Але Джованні не здається, а Кім, його подруга, чудово розуміє хлопця. Лишаючись на самоті, вони обговорюють своє майбутнє. Чи скористається Джованні підтримкою Кім і чи дійде до Чемпіонату?

8-Б клас активно обговорював фільм «Ґабріель повідомляє з чемпіонату світу» (2014), в якому Бразильський хлопчик Ґабріель Матос був зовсім маленьким, коли дізнався, що Світовий кубок-2014 відбуватиметься в його рідній країні. Він не здогадувався, що його життя до того часу стане з ніг на голову. Аби привезти сотні тисяч уболівальників на футбольний стадіон, прокладають залізницю просто через квартал, де живе Ґабріель. Будинки зносять, родини змушені переїжджати, і навіть майданчик, на якому місцеві діти грають у футбол, скоро зникне. Для Ґабріеля усе це стає жахіттям. Хлопчик обурений нерівністю у своєму місті і викладає у свій блог відеозапис того, як бульдозери зносять його район. Стаючи журналістом, він намагається захистити свої права.

У результаті переглядів та обговорень учні змогли:

  • проаналізувати документальні фільми, зіставляючи свої враження з ідеями і задумами режисерів;
  • сформувати вміння критично аналізувати стереотипи щодо ґендерних ролей;
  • активізувати позитивну мотивацію до саморозвитку;
  • підвищити рівень розуміння цінності кожної людини та рівень толерантного

ставлення до оточуючих, їх поглядів, інтересів;

  • пояснити, чому права дитини так само важливі, як і права дорослих людей;
  • замислитися над необхідністю дотримання прав дитини і прав людини;
  • попрацювати в групі, розвиваючи комунікативні здібності;
  • оволодіти навиками мистецтва дискусії, захищаючи свою точку зору.

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial