Інтегроване навчання – цікаво і пізнавально!

Опубліковано 24.02.2025 Переглядів: 46

 

Уже  традиційно   в лютому місяці  в основній та старшій школі проходить тиждень інтегрованих/бінарних уроків.

Цього року  були проведені: 

  • інтегрований урок з англійської мови та математики в 5-А класі (вчителі Давид Ольга Михайлівна і Янків Оксана Богданівна). Тема уроку: «Математика англійською. Задачі на рух». Учні вивчали математичну лексику англійською мовою, виконували рівняння та обчислення, переглядали відео про найдовші автобуси світу і виконували задачі на рух про них. В додаток до розумової праці, діти мандрували в двоповерховому лондонському автобусі. Було цікаво, пізнавально і весело!

 

  • інтегрований урок з хімії та алгебри у 9-Б класі на тему «Розв’язування задач на знаходження масової частки. Правило Пірсона»  (учителі хімії Жолобович Г.М. та математики Довгун Р.І.)                    На уроці учні застосували свої знання про відсотки та пропорції до розв’язування задач на розчини і сплави. Також познайомились з правилом Пірсона, в якому  не треба проводити досить складних арифметичних розрахунків. Завдяки міжпредметному підходу школярі побачили практичне застосування математичних методів у природничих науках.

 

  • бінарний урок англійської мови ( вч. Білозір Т. В. , Павлосюк Ж. О.) та технологій ( вч. Белена О. В.) в 6-А класі «У пошуках втрачених сердець»; діти виготовили власні валентинки, підготували привітання англійською мовою, почули багато цікавих романтичних історій, відвідали майстерні мила та шоколаду, побували на екскурсії в підземеллі Домініканського монастиря, розгадали усі підказки, зіграли в музичні  ігри, відшукали шоколадне серце та КЛАСНО провели час!

 

 

  • інтегрований урок в 5-Б класі “Дружба. Настрій, емоції та здоров’я. Психічне та емоційне здоров’я” (вчителі Ханик Ю.О., Пуцан І.А.). На уроці учні дізналися, що таке дружба і як вона проявляється в житті. Вони обговорювали прислів’я та приказки про дружбу, пояснюючи їхній зміст. Також діти знайомилися з правилами гарного настрою та способами його покращення. Урок допоміг зрозуміти, як підтримувати дружні стосунки й дарувати радість собі та оточуючим.

 

  • урок “Шістдесятництво” як явище культорологічне й соціальне. Його зв’язок із дисидентським рухом. Поети-шістдесятники. Василь Симоненко” в 11-А класі (учителі історії, мистецтва та української літератури Кіпран Г. Б. та Сьома І. Б.). Учні пригадували вивчений матеріал, встановлювали відповідності, порівнювали, виконували тестові завдання,  дивилися документальний фільм,  слухали поезію й пісні,  висловлювали власні думки, аналізували побачене й почуте. Говорили про громадянський вибір кожної людини,  про її самоствердження,  самодостатність і самоцінність у складному сучасному світі.

 

  • урок в 9-В класі на тему “Космос” (вчителі англійської мови Яремій Ю.О. та історії Кіпран Г.Б.)  Учні пригадували дослідників космосу впродовж історії, працювали в групах, представляли доповіді про планети англійською мовою.

 

  • інтегрований урок біології (вч. Меленчук І.М.) з фізкультурою (вч. Островський М.В.) у 8-А класі  на тему “Здоров’я і фізична культура”. Метою  уроку було закріпити уявлення про гіподинамію, порушення постави ( кіфоз, лордоз, сколіоз) та визначити основні методи профілактики, а також сформувати уявлення про комплекс загальнозміцнюючих вправ; формували  уявлення про здоров’я зберігаючі технології, їх значення для життя та здоров’я людини. Учні провели лабораторне дослідження – навчалися під керівництвом медичної сестри Олійник О.Я. вимірювати свій пульс у стані спокою та після фізичних навантажень. Урок пройшов динамічно, діти старанно виконували запропоновані їм вправи.

 

  • інтегрований урок у 9-Б класі на тему «Електроенергетика України. Атомна енергетика. Екологічні проблеми атомної енергетики» (вчителі географії Петринка Л. В. та фізики Гавінський С. М.). На уроці учні, працюючи у парах, визначали переваги та недоліки гідро-, теплової, атомної і альтернативної енергетики. Школярі презентували інформацію про атомні електростанції України та екологічні проблеми атомної енергетики. Також йшла мова про економічне значення ядерної енергії для сучасного господарства України.

 

  • бінарний урок в 10-А класі  «Австралія. Місце країни в світі. Економічний розвиток країни» (вчителі  англійської мови Павлосюк Ж.О. та географії Гаврилюк О.А.). На уроці учні презентували свої знання з обох предметів, дізналися нові факти про країну та потренували навички синхронного перекладу з української мови на англійську мову і навпаки.

 

 

  • бінарний урок з літератури та історії в 6-Б класі  на тему: “Микола Вороний. “Євшан-зілля”. Літописна основа поеми. Символ євшану. Тема національної пам’яті” (вчителі Цястун Д.П. та Кіпран Г.Б.).   Занурившись у світ слова та часу, діти здійснили екскурс у далеке минуле, в часи княжої доби. Групова робота дала можливість учням проаналізувати художні образи і співставити їх з подіями історії та сучасності. Говорили і про євшан-зілля – полин, його лікувальні властивості, а в поемі – символ спогаду, єднання з рідною землею. Нехай кожного, хто опинився на роздоріжжі історії, рятує пам’ять – такий меседж поеми до сьогоднішніх українців.

 

  • бінарний урок з української літератури, музичного та образотворчого мистецтва “Шевченко і мистецтво”  у 7-Б класі ( вч. Швалюк О.В., Федишин Г.С., Гнилякевич І.В.). Кожен народ пишається своїми вірними синами. Ідеться про Т. Г. Шевченка, творчий спадок якого – безцінна скарбниця не лише  для України, а й для всього людства. Учні працювали у творчих об’єднаннях  “Ліра”, “Муза” та ” Натхнення”. Зміст уроку був наповнений презентаціями про Шевченка-поета та геніального художника, виразним читанням поезій, вікториною, слуханням пісні ” Думи мої” у сучасному виконанні, складанням пазлів, учні  були в ролі художників, розмальовуючи портрет Шевченка. Було креативно!

 

 

  • урок в 6-Б класі «Математика на географії. Розв’язування географічних  задач». Діти під керівництвом  вчителів математики Мисаньо Ю.А. та географії Гаврилюк О.А.  продемонстрували свої вміння та навички  застосовувати  знання з математики (виконання дій  з додатними та від’ємними числами,  знаходження  відсотків від числа, робота з  іменованими величинами)    для розв’язування задач  на масштаб,  на визначення  відносної висоти, зміни температури з висотою та частки  площ  материків та океанів).

 

  • бінарний урок з англійської мови та зарубіжної літератури у 8-Б класі на тему: «Краса і сила земної любові у творчості В.Шекспіра». На уроці учні згадали біографію Шекспіра та виконали інтерактивне завдання на мультиборді (Live worksheets). Працювали з висловлюваннями, створювали асоціативний кущ, читали напамʼять сонети українською та мовою оригіналу. Учні із цікавістю переглянули трейлер (діалог на балконі між Ромео і Джульєттою). Заключною частиною уроку був цікавий квіз та кросворд, які стали  учням  до вподоби.

 

 

 

  • бінарний урок в 6-А класі англійської (вчитель Тетяна Білозір) та польської (вчитель Домініка Рослань)  мов на тему: “В здоровому тілі –здоровий  дух”. Школярі  змагалися за перше місце:  використали всі свої знання та вміння з даної теми та впевнено йшли до перемоги. Завдання були різної складності: конкурс капітанів, головоломки, кросворди, мозковий штурм та багато іншого. Мета та цілі уроку досягнені, учні задоволені та отримали високі результати за свої знання.

 

  • інтегрований урок з інформатики та образотворчого мистецтва у 6-Б класі на тему: “Малюємо пам’ятку “Безпечний інтернет”  (вчителі  Завадюк О.В. та Гнилякевич І. В. ) На уроці учні пригадали основні ризики,  на які діти та підлітки наражають себе в  мережі Інтернет; повторили правила з інтернет-безпеки та обговорили способи використання їх на практиці; на основі правил створили  ескізи малюнків, які показують важливість безпеки в цифровому світі. Ці творчі роботи нагадують нам про те, як важливо дбати про свою безпеку в інтернеті, захищати особисті дані та бути уважними до кіберзагроз.

 

            В ході інтегрованого навчання педагогічні працівники школи,   моделюючи співпрацю, поєднуючи різні дисципліни,  мислили  інтегровано, були  не лише вчителями, але й дослідниками, науковими керівниками, менеджерами,  вчились  викладати предмети по-новому, шукати нестандартні  цікаві форми подання матеріалу, дослухались до потреб учнів,  покращували власну взаємодію та професійну атмосферу навчального закладу. Такий інтегрований підхід до навчання   підвищує мотивацію до навчання, формує  в учнів дослідницький інтерес, цілісну картину світу, розвиває мовлення, вміння порівнювати, узагальнювати та робити висновки, а отже, сприяє формуванню всебічно розвиненої, гармонійної та інтелектуальної особистості.

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial