Наше сьогодення

У Львівській  середній загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 44   ім.Т.Г.Шевченка у 2019-2020 навчальному році   навчається 671 учнів, функціонує   24 класи.

 ПОЧАТКОВА ШКОЛА  (1-4 класи):

  • 10 класів,  281 учень, середня наповнюваність класу – 28,1 чол.;

 ОСНОВНА ШКОЛА (5-9 класи):

  • 11 класів,  311 учнів, середня наповнюваність класу – 28,3 чол.;

СТАРША ШКОЛА  (10-11 класи):

  • 3 класи, 79 учнів;  середня наповнюваність класу – 26,3 чол.;

Працює 4 групи продовженого дня для учнів 1-4 класів.

Мова освітнього процесу: українська

Вивчається дві іноземні мови: англійська мова – з 1-го класу, польська мова –  з 5-го класу.

 Працює два 10-х класи математичного та гуманітарного профілю.

Умови доступності для осіб з особливими освітніми потребами:

  • У 2019-2020 навчальному році інклюзивні класи не створювались;
  • Організовано навчання у формі педагогічного патронажу за освітніми програмами, розробленими на основі :
  • Типової освітньої програми для спеціальних закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня для дітей із затримкою психічного розвитку;
  • Типової освітньої програми для закладів загальної середньої освіти І, ІІ, ІІІ ступенів

НАШІ ЦІЛІ:

    У 2019-2020 навчальному році школа буде продовжувати працювати над реалізацією проблеми «Інноваційні підходи в організації  діяльності школи в рамках  впровадження та реалізації концепції «Нової  української школи».

Ми прагнемо виховати випускників, які:
– самостійно навчаються протягом всього життя;
– знають свої сильні сторони;
– гнучкі та легко адаптуються до змін;
– мислять рефлексивно, творчо та цілісно, вміють вирішувати проблеми та приймати відповідальні рішення;
– відповідальні громадяни своєї Батьківщини, які діють, керуючись морально-етичними нормами.

 

ЦІННОСТІ ТА ЗАВДАННЯ:
– розкриття потенціалу кожної дитини, сприяння її творчій та пізнавальній активності;
– повага до дитини;
– формування навичок роботи у колективі, толерантності, вміння ефективно співпрацювати;
– прозорі та відкриті стосунки між усіма учасниками навчального процесу — учнями, педагогами і батьками;
– виховання особистості дитини з урахуванням найкращих національних та світових традицій для формування відкритої свідомості сучасного громадянина;
– безперервний розвиток вчителів, підвищення їхнього професійного рівня через мотивацію та саморозвиток.

Навчально-виховний процес в школі – це процес взаємодії учнів, вчителів та батьків, адже сім’я – це середовище первинної соціалізації дитини, джерело її емоційної підтримки, засіб передачі та збереження цінностей.

МИ ЧЕКАЄМО ВІД БАТЬКІВ:
– віри у свою дитину та прийняття не лише її сильних сторін, а й слабких;
– бажання розвивати творчі здібності та всіляко заохочувати прояви ініціативи свого сина чи доньки;
– довіри до всіх, хто працюватиме з дитиною в школі;
– живого інтересу шкільними справами дитини;
– толерантності до думок оточуючих;
– підтримки здорового способу життя;
– поваги до української мови, культури та традицій.

 

МИ ВІРИМО В ДИТИНУ,
МИ ВІРИМО В СЕБЕ,
МИ ВІРИМО В СВОЮ СПРАВУ.

ЗАПРОШУЄМО ДО СПІВПРАЦІ УСІХ, ХТО ПОДІЛЯЄ НАШІ ЦІННОСТІ!


Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial