Виховна система школи

Виховна система, що склалася у нашій школі, – це багаторічний досвід організації виховної роботи кількох поколінь вчителів, учнів та їх батьків. Виховна система, охоплюючи весь педагогічний процес, об’єднуючи навчання, позакласну діяльність дітей, різноманітну діяльність і спілкування за межами школи, враховує конкретні цілі та завдання виховної роботи:

  • виховувати дитину як громадянина країни, національно свідомого, життєво і соціально компетентного, здатного здійснювати самостійний вибір і приймати відповідні рішення у життєвих ситуаціях;
  • сприяти зростанню творчого духовного потенціалу особистості, розкриттю здібностей на кожному з виховних етапів;
  • розвивати учнівське самоврядування як осередок самореалізації громадянського виховання;
  • стимулювати саморозвиток, самовиховання, самоосвіту учнів та розвиток їх життєтворчої компетентності через участь у реалізації проектів соціального та благодійного напрямків;
  • створювати умови для розвитку життєтворчої компетентності учнів;
  • впроваджувати оптимальні методи, форми, засоби, що сприяють формуванню в учнівської молоді основ життєтворчості;
  • розширення можливостей компетентного вибору особистістю свого життєвого шляху.

Основні напрями виховної роботи

Враховуючи цілі та завдання кожного напряму, у школі проводиться багатогранна виховна робота. Зокрема, склалася ціла система традиційних для школи заходів, які користуються найбільшою популярністю серед учасників навчально-виховного процесу: свято Першого дзвоника, свято Останнього дзвоника, відзначення Дня вчителя, свято Миколая, Новорічні ранки, відзначення шевченківських днів, День вишиванки, концерт “Таланти твої, школо”, конкурс “Міс школи”.